środa, 11 czerwca 2014

Ogłoszenie



Witam ! 
           
Być może niektórzy mnie znają z poprzednich blogów na których pisałam pod nazwą "Sinedd212" lub też nie i dopiero mnie poznają.
Parę dni temu po bardzo bardzo długiej przerwie postanowiłam wrócić do pisania . Brakowało mi tego,że tak powiem.
Myślałam też o czym pisać i padło na Galactik Football.Może to dobrze a może nie . heh . 
No,ale nie będzie to kontynuacja kreskówki lecz moja własna historia.Pierwszy rozdział jest już w trakcie tworzenia i powinien się na 10000000% pojawić w następnym tygodniu . 
Obiecuję,że w opowiadaniu nie zabraknie nowych postaci tych dobrych ale i tych złych ,pełnych zwrotów akcji.
A więc zapraszam na mojego bloga . :) 

1 komentarz:

  1. Jak przypomnę sobie hasło do konta, to Cię zaobserwuję :)
    Czekam! //Cadenza z GFC

    OdpowiedzUsuń